Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 13:31:05 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13049 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure (Üksikelamu, Abihoone, Saun, Varjualune garaaz, Aed, Puurkaev, 
Varjualune garaaz, Reovee mahuti, Tuletõrjevee mahuti) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoonete püstitamine. Riigi teelt mahasõit?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27248830>  (menetlus nr: 
458335), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister